יום שני, 19 במרץ 2018

משאית גרר - לשירותי שינוע וגרירה מתקדמים

הובלות והעברות כלי רכב מכל הסוגים על ידי משאית גרר

משאית גרר - שינוע חילוץ והעברת כלי רכב 

חברת גרר בן לשירותי גרירה מתקדמים מפעילה משאית גרר לגרירה ושינוע של כל סוגי כלי הרכב ומשאיות עד 8 טון. אנו מתמחים בחילוץ והובלות על ידי משאית גרר מכל תוואי שטח, 24/6. להזמנה מראש של שינוע על ידי משאית גרר, או להזמנת משאית גרר לשינוע מידי כולל קריאת חירום צרו קשר דרך האתר ונשמח לשלוח לכם את אחת ממשאיות הגרר שלנו.

שירותי גרירה על ידי משאית גרר - הובלות וחילוץ

ניתן לחלק את שירותי הגרירה לשני סוגים הנבדלים זה מזה באופן משמעותי. סוג אחד כולל בתוכו את כל שירותי הגרירה, המבוצעים על ידי משאית גרר או רכבי גרר קטנים יותר, אשר הינם פועל יוצא של תקיעה בשטח או על הכביש, או (חו"ח) מצב חירום, שכתוצאה ממנו יש להיערך לפינוי דחוף של כלי רכב כל שהוא מאתר תאונה או תקלה.
הסוג השני מתאפיין בממד זמן שאינו בעל דחיפות ולרוב ניתן לתכננו מראש. שירותי גרירה מתקדמים, כוללים גם פינוי סוגי רכב שונים והעברתם ממקום למקום על ידי משאית גרר כחלק מהליכים של מסחר ברכבים קניה ומכירה, העברת רכבים לפירוקים או העברת רכבים למוסך באופן יזום ומתוכנן מראש.

משאית גרר במקרה של "תקיעה"

כאשר יש צורך בפינוי ושינוע מיידי של כלי רכב תקוע, בשל הצורך לפנות נתיב תנועה או כל סיבה אחרת שגורמת לכך שתקיעת הרכב מהווה הפרעה לתנועה או לכל התרחשות אחרת הרי שלמיקום בו נמצא הרכב תשלח במהירות האפשרית אחת ממשאיות הגרר הפנויות של החברה על מנת לתת מענה בהקדם האפשרי. 
לא תמיד הצורך בפינוי מידי נובע מתאונה. במקרים מסוימים יש להעביר בחופזה רכב עבודה מאתר לאתר לשם ביצוע עבודת תיקון דחופה. לדוגמא: כאשר יש להעביר בדחיפות בובקט (מחפרון קטן) מאתר העבודה בו הוא נמצא, לאתר אחר שבו אירע תקלה כגון פיצוץ צינור מים. זאת היא דוגמא להובלה דחופה ולא צפויה שחייבת להתבצע עלי ידי משאית גרר בקריאה מידית.
חשוב להדגיש ולציין שללא קשר לדחיפות, אנו בגרר בן נתאים לכם ונעמיד לרשותכם את משאית הגרר המתאימה 
ביותר לביצוע הגרירה עבורכם.לרשותנו משאיות גרר מגוונות במספר גדלים כך שיש באפשרותנו להיענות לצורכי לקוחותינו בצורה המיטבית. 
כמובן שכאשר אתם מזמינים מראש וקובעים מועד להעברה ושינוע רכב או משאית בעזרת משאית גרר  הרי שישנה גמישות וניתן לבחור משאית גרר מתאימה. מפעילי משאיות הגרר שלנו. מתמחים בהעברה ושינוע של רכבים מכל הסוגים כגון: בובקט, רכבים חקלאיים, רכבי עבודה ואפילו משאיות.

לקבלת הצעת מחיר לשינוע מתוכנן וכן לקריאת חירום צרו עמנו קשר בהקדם האפשרי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה